Seminārs par digitalizācijas tēmu modes biznesā

25.-26. oktobrī, Rīgas modes nedēļas laikā, norisināsies Baltijas modes federācijas un starptautiskā projekta “United Fashion” organizēts seminārs un radošās darbnīcas par tēmu “Digitalizācija. Zīmola vadība”, kurus apmeklēt tiek aicināti modes dizaineri, blogeri un influenceri, modes nodaļu studenti un ikviens interesents. Semināra darba valoda – angļu.

“Digitalizācija. Zīmola vadība” ir seminārs ar mērķi sniegt starptautisku, inovatīvu un praktisku redzējumu par modes zīmolu vadību šajā straujas attīstības digitālajā laikmetā. Šo semināru 25. oktobrī atklās Beāte Stivriņa, BOLD Concept Store pārstāve, kas sniegs ievadu Latvijas un Baltijas modes tirgū un tā tendencēs. Kā zīmoli lieto tehnoloģijas un digitālo vidi komunikācijai stāstīs vieslektors no Apvienotās Karalistes – Džonatans Čipindals (Jonathan Chippindale), kas ir radošās aģentūras Holition vadītājs un savā ikdienas darbā piedāvā zīmoliem inovatīvus digitālus risinājumus. Modes mārketinga radošajā darbnīcā tiks risināti jautājumi, kas saistīti ar jauno zīmolu taktiku, šo darbnīcu vadīs Kristina Dimitrova no Apvienotās Karalistes, kura dibinājusi INTERLACED – mediju un pasākumu platformu, kas izceļ inovatīvākos risinājumus modes, mazumtirdzniecības un skaistuma nozarēs.

Nākamajā dienā, 26. oktobrī, Oslo dzīvojošā latviešu arhitekte un dizainere Vēsma Kontere McQuillan, Oslo Vesterdāles Mākslas, komunikāciju un tehnoloģiju augstskolas (Westerdals Oslo School of Arts, Communication and Technology) profesore stāstīs par norvēģu modes zīmolu veiksmes stāstiem, un kā šo pieredzi var pielietot Latvijas dizaineri. Dienas turpinājumā pašmāju stratēģists Kristaps Siliņš uzstāsies ar prezentāciju Strategy of NO (tulk. NĒ stratēģija). Slavenās Itālijas modes augstskolas Istituto Marangoni profesore Fiorenza Sarotto runās par to, kā pāriet no produkta skatpunkta uz zīmola skatpunktu un digitalizācijas lomu šajā procesā. Šī semināra ietvaros, praktiskos veiksmes stāstos dalīsies arī veiksmīgi latviešu modes zīmoli – Amoralle un Inch2.

Seminārs un radošās darbnīcas “Digitalizācija. Zīmola vadība” notiks šī gada 25. oktobrī, plkst. 11:00-15:30 un 26. oktobrī, plkst. 9:00-13:00, Radisson Blu Latvija Hotel (Beta zāle), Elizabetes iela 55, Rīgā. Lekcijas valoda – angļu. Dalības maksa 20€.

Dalība seminārā un radošajās darbnīcās tikai ar iepriekšēju reģistrāciju šajā saitē: https://fienta.com/digitization-brand-management-1

Semināra un radošās darbnīcas “Digitalizācija. Zīmola vadība” galvenais organizators ir Baltijas Modes federācija, sadarbībā ar citām projekta United Fashion organizācijām, pasākuma atbalstītāji – Ziemeļvalstu Ministru padomes birojs Latvijā un Itālijas vēstniecība Latvijā. “United Fashion” projektu atbalsta ES fondu programma “Creative Europe”.